LA RECTAVULVA
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Gobro no mos borres aso perfavor, que es de baldes
 
ÍndiceÚltimas imágenesBuscarRegistrarseConectarse

 

 Plagiooo en tota retgla

Ir abajo 
5 participantes
AutorMensaje
haryeck
Home lúdic
Home lúdic
haryeck


Mensajes : 330
Fecha de inscripción : 25/02/2009
Edad : 37

Plagiooo en tota retgla Empty
MensajeTema: Plagiooo en tota retgla   Plagiooo en tota retgla Icon_minitimeMiér Feb 25, 2009 4:59 pm

Aço es un plagio en tota retgla...dema anire a la SGAE a registrar el nom i vos denunciare jajajajajaja.
Ultimament com les coses que monte jo no es prenen en serio, a vore si aço va millor perque com heu ha montat Charles....

PD: Pase olimpicament dels accents, ja faig prou intentant escriure correctament.
Volver arriba Ir abajo
McEanraig
Sinvergüensa
Sinvergüensa
McEanraig


Mensajes : 883
Fecha de inscripción : 24/02/2009
Edad : 93
Localización : Mirant com el Tapi se furga el nas

Plagiooo en tota retgla Empty
MensajeTema: Re: Plagiooo en tota retgla   Plagiooo en tota retgla Icon_minitimeMiér Feb 25, 2009 5:02 pm

Calla chapachiriginguitos y tallarollos en toda regla, a diu plagio. Entonces tots els foros tan plagat y no estas cobrant ni un duro de drets de autor cosi, estas perguent dines, perguent dines...
Volver arriba Ir abajo
http://www.myspace.com/yurenafans
filibustero
Humidificaor de Pepe Way
Humidificaor de Pepe Way
filibustero


Mensajes : 148
Fecha de inscripción : 24/02/2009
Localización : si

Plagiooo en tota retgla Empty
MensajeTema: Re: Plagiooo en tota retgla   Plagiooo en tota retgla Icon_minitimeMiér Feb 25, 2009 5:04 pm

aixi com el tema central de la peli milion dolar baby no es el boxeo sino la eutanasia... en el teu foro el tema no era el colegueos team... sino com afecta la censura a un foro de colegues.....
ske.... hi ha ke mirar darrere de les sombres..
es sombres xines engañen... no es un conillet... es una ma
no..... no hi ha plagio
Volver arriba Ir abajo
jame's
Sinvergüensa
Sinvergüensa
jame's


Mensajes : 1162
Fecha de inscripción : 24/02/2009
Localización : inyectandome morfina

Plagiooo en tota retgla Empty
MensajeTema: Re: Plagiooo en tota retgla   Plagiooo en tota retgla Icon_minitimeMiér Feb 25, 2009 6:31 pm

a q ja no mola haryeck, aixo de no tindre el poder fot molt...............

ara ja no podras xaparme les encuestes tan divertides q feiem antes jajajajja

lo teu era una dictadura, açò te pinta q eu du uns republicans q no es pasen la cuxilla per la barba.
Volver arriba Ir abajo
filibustero
Humidificaor de Pepe Way
Humidificaor de Pepe Way
filibustero


Mensajes : 148
Fecha de inscripción : 24/02/2009
Localización : si

Plagiooo en tota retgla Empty
MensajeTema: Re: Plagiooo en tota retgla   Plagiooo en tota retgla Icon_minitimeJue Feb 26, 2009 12:11 am

el poder corromp a les persones... isa es la critica al marxisme... per aixo no puc ser comunista... vejeu perque.. si¿?... ho vejeu eh...esta clar no...si... jo crec ke ho deixe prou clar... y vosaltres ho podeu entendre si... el dialogo mai es cosa duna sola persona no... es de dos... si jo no parle clar.. si no menteneu no hi ha dialeg, no ens comuniquem, sols parle jo, i jo no vuic parlar soles, vuic que parlem tots, vuic un dialeg res mes... menteneu no, ho vejeu no¿? malegre tios de ke esto no sigua un puto monologo.
Volver arriba Ir abajo
McEanraig
Sinvergüensa
Sinvergüensa
McEanraig


Mensajes : 883
Fecha de inscripción : 24/02/2009
Edad : 93
Localización : Mirant com el Tapi se furga el nas

Plagiooo en tota retgla Empty
MensajeTema: Re: Plagiooo en tota retgla   Plagiooo en tota retgla Icon_minitimeJue Feb 26, 2009 1:59 am

Simó escribió:
el poder corromp a les persones... isa es la critica al marxisme... per aixo no puc ser comunista... vejeu perque.. si¿?... ho vejeu eh...esta clar no...si... jo crec ke ho deixe prou clar... y vosaltres ho podeu entendre si... el dialogo mai es cosa duna sola persona no... es de dos... si jo no parle clar.. si no menteneu no hi ha dialeg, no ens comuniquem, sols parle jo, i jo no vuic parlar soles, vuic que parlem tots, vuic un dialeg res mes... menteneu no, ho vejeu no¿? malegre tios de ke esto no sigua un puto monologo.

Home pero, por ejemplo y apart de que el poder va corrompir a GobroPod, yo si puc mantindre una conversació en mi mateixa totalment racional. Es més heu faig sempre que me quede soles en el piso, es una capacitat que he desarrollat en els meus anys de exilio examinatorio. Spiderman vola, Superman se apega en les parets y yo parles soles. Per lo tant si te entenc, pero a la vega podría arribar a la conclusió de que no.
Volver arriba Ir abajo
http://www.myspace.com/yurenafans
jame's
Sinvergüensa
Sinvergüensa
jame's


Mensajes : 1162
Fecha de inscripción : 24/02/2009
Localización : inyectandome morfina

Plagiooo en tota retgla Empty
MensajeTema: Re: Plagiooo en tota retgla   Plagiooo en tota retgla Icon_minitimeJue Feb 26, 2009 2:03 am

Simó escribió:
el poder corromp a les persones... isa es la critica al marxisme... per aixo no puc ser comunista... vejeu perque.. si¿?... ho vejeu eh...esta clar no...si... jo crec ke ho deixe prou clar... y vosaltres ho podeu entendre si... el dialogo mai es cosa duna sola persona no... es de dos... si jo no parle clar.. si no menteneu no hi ha dialeg, no ens comuniquem, sols parle jo, i jo no vuic parlar soles, vuic que parlem tots, vuic un dialeg res mes... menteneu no, ho vejeu no¿? malegre tios de ke esto no sigua un puto monologo.


al igual q esta el lema de q " nunca caminaras solo" q es un temazo sentirlo per l'aficio del liverpool,
Tu nunca hablaras solo, si vols fem un temazo nosaltres..
Volver arriba Ir abajo
filibustero
Humidificaor de Pepe Way
Humidificaor de Pepe Way
filibustero


Mensajes : 148
Fecha de inscripción : 24/02/2009
Localización : si

Plagiooo en tota retgla Empty
MensajeTema: Re: Plagiooo en tota retgla   Plagiooo en tota retgla Icon_minitimeJue Feb 26, 2009 2:05 am

tens rao enrique... parlant soles pots arribar a conclusions a les que no arribes parlant en gent... y aixo sempre es dagrair
Volver arriba Ir abajo
McEanraig
Sinvergüensa
Sinvergüensa
McEanraig


Mensajes : 883
Fecha de inscripción : 24/02/2009
Edad : 93
Localización : Mirant com el Tapi se furga el nas

Plagiooo en tota retgla Empty
MensajeTema: Re: Plagiooo en tota retgla   Plagiooo en tota retgla Icon_minitimeJue Feb 26, 2009 2:11 am

Pues si, perque mai saps quin es el teu color de cansonsillos favorito hasta que no teu has preguntat en una mañana de domingo.
Volver arriba Ir abajo
http://www.myspace.com/yurenafans
haryeck
Home lúdic
Home lúdic
haryeck


Mensajes : 330
Fecha de inscripción : 25/02/2009
Edad : 37

Plagiooo en tota retgla Empty
MensajeTema: Re: Plagiooo en tota retgla   Plagiooo en tota retgla Icon_minitimeJue Feb 26, 2009 2:32 am

Sou uns rallats, de la vida, m'agradaria fer una queda en tots i que un psicoleg ens analitçara, cregueu-me, acabariem tots en un psiquiatric.
Volver arriba Ir abajo
haryeck
Home lúdic
Home lúdic
haryeck


Mensajes : 330
Fecha de inscripción : 25/02/2009
Edad : 37

Plagiooo en tota retgla Empty
MensajeTema: Re: Plagiooo en tota retgla   Plagiooo en tota retgla Icon_minitimeJue Feb 26, 2009 2:33 am

Per cert, jame's jo sempre tindre el poder sobre tu i heu saps...eres un masoquista vicios!!!!!
Volver arriba Ir abajo
McEanraig
Sinvergüensa
Sinvergüensa
McEanraig


Mensajes : 883
Fecha de inscripción : 24/02/2009
Edad : 93
Localización : Mirant com el Tapi se furga el nas

Plagiooo en tota retgla Empty
MensajeTema: Re: Plagiooo en tota retgla   Plagiooo en tota retgla Icon_minitimeJue Feb 26, 2009 2:36 am

ira ira ira, ya tenia yo ganes de vore a este home per asi!
Volver arriba Ir abajo
http://www.myspace.com/yurenafans
jame's
Sinvergüensa
Sinvergüensa
jame's


Mensajes : 1162
Fecha de inscripción : 24/02/2009
Localización : inyectandome morfina

Plagiooo en tota retgla Empty
MensajeTema: Re: Plagiooo en tota retgla   Plagiooo en tota retgla Icon_minitimeJue Feb 26, 2009 2:37 am

mira q traga el poder jajajajja


sobre el psiquiatra no fa falta, xq sino el loco seria ell, en una democracia com esta o lo q siga votariem tots q el loco es ell, es lo q te este pais
Volver arriba Ir abajo
filibustero
Humidificaor de Pepe Way
Humidificaor de Pepe Way
filibustero


Mensajes : 148
Fecha de inscripción : 24/02/2009
Localización : si

Plagiooo en tota retgla Empty
MensajeTema: Re: Plagiooo en tota retgla   Plagiooo en tota retgla Icon_minitimeJue Feb 26, 2009 3:32 pm

jo conteste vale? encara no he llegit lo ke hi ha dalt... pero es mes que res pa ser el ultim, ja llegire despres i tal val<<<<<<<<<<<<<<<¡'¿?
Volver arriba Ir abajo
haryeck
Home lúdic
Home lúdic
haryeck


Mensajes : 330
Fecha de inscripción : 25/02/2009
Edad : 37

Plagiooo en tota retgla Empty
MensajeTema: Re: Plagiooo en tota retgla   Plagiooo en tota retgla Icon_minitimeJue Feb 26, 2009 3:43 pm

Aixina jo tambe tindria 65 mensajes...
Volver arriba Ir abajo
HuXimpa
Sinvergüensa
Sinvergüensa
HuXimpa


Mensajes : 509
Fecha de inscripción : 23/02/2009
Localización : Fent el simio

Plagiooo en tota retgla Empty
MensajeTema: Re: Plagiooo en tota retgla   Plagiooo en tota retgla Icon_minitimeJue Feb 26, 2009 4:49 pm

jame's escribió:
mira q traga el poder jajajajja


sobre el psiquiatra no fa falta, xq sino el loco seria ell, en una democracia com esta o lo q siga votariem tots q el loco es ell, es lo q te este pais


fes una encuesta !!! joan esta loco o no??? jo vote qe si
Volver arriba Ir abajo
https://larectavulva.forosactivos.net
filibustero
Humidificaor de Pepe Way
Humidificaor de Pepe Way
filibustero


Mensajes : 148
Fecha de inscripción : 24/02/2009
Localización : si

Plagiooo en tota retgla Empty
MensajeTema: Re: Plagiooo en tota retgla   Plagiooo en tota retgla Icon_minitimeJue Feb 26, 2009 7:03 pm

feula feula... que jo ara tic en clase de NUEVAS TECNOLOGIAS APLICADAS A LA EDUCACION... vamos clase de myspace, tuenti y foros varios... lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol!
Volver arriba Ir abajo
McEanraig
Sinvergüensa
Sinvergüensa
McEanraig


Mensajes : 883
Fecha de inscripción : 24/02/2009
Edad : 93
Localización : Mirant com el Tapi se furga el nas

Plagiooo en tota retgla Empty
MensajeTema: Re: Plagiooo en tota retgla   Plagiooo en tota retgla Icon_minitimeJue Feb 26, 2009 7:08 pm

Clases de Tuenti? Qué manera de pedre el temps...
Volver arriba Ir abajo
http://www.myspace.com/yurenafans
filibustero
Humidificaor de Pepe Way
Humidificaor de Pepe Way
filibustero


Mensajes : 148
Fecha de inscripción : 24/02/2009
Localización : si

Plagiooo en tota retgla Empty
MensajeTema: Re: Plagiooo en tota retgla   Plagiooo en tota retgla Icon_minitimeJue Feb 26, 2009 7:12 pm

pues si tio... asi estic la mestra parla y yo me toque els ous jejeje com tinc un pc davant.... jijijijiji
Volver arriba Ir abajo
McEanraig
Sinvergüensa
Sinvergüensa
McEanraig


Mensajes : 883
Fecha de inscripción : 24/02/2009
Edad : 93
Localización : Mirant com el Tapi se furga el nas

Plagiooo en tota retgla Empty
MensajeTema: Re: Plagiooo en tota retgla   Plagiooo en tota retgla Icon_minitimeJue Feb 26, 2009 7:20 pm

Oh la la!

Yo men he tingut que baixar al piso del Bala perque se ma tornat a trencar el puto modem y visto que estem de cara al fin de semana ya supose que no toca arreglarlo. Aixina que hasta alla pasar falles segur que no tenim internet. Mentres tant sangonejare un poc.

Ye tio el teu afinaor era mes ludic, este es tan sumament pa retrasats mentals que me ralla.
Volver arriba Ir abajo
http://www.myspace.com/yurenafans
McEanraig
Sinvergüensa
Sinvergüensa
McEanraig


Mensajes : 883
Fecha de inscripción : 24/02/2009
Edad : 93
Localización : Mirant com el Tapi se furga el nas

Plagiooo en tota retgla Empty
MensajeTema: Re: Plagiooo en tota retgla   Plagiooo en tota retgla Icon_minitimeJue Feb 26, 2009 7:29 pm

A un primer tacte les Savarez molt mes bones y de mes calitat que les D'Addario Simo, tame son més cares no? Y aso tampoc es una Gibson pero bueno, a la proxima per tres euros mes me pille les atres.
Volver arriba Ir abajo
http://www.myspace.com/yurenafans
filibustero
Humidificaor de Pepe Way
Humidificaor de Pepe Way
filibustero


Mensajes : 148
Fecha de inscripción : 24/02/2009
Localización : si

Plagiooo en tota retgla Empty
MensajeTema: Re: Plagiooo en tota retgla   Plagiooo en tota retgla Icon_minitimeJue Feb 26, 2009 7:30 pm

ise es el modelo nou del meu... pero el meu es el de tots els instruments crec jejejejej xo el teu fa ruidets tio... igual el enano de jardin pot composar en isos ruidets... y pegar bots en el afinaor en la ma!!!
Volver arriba Ir abajo
McEanraig
Sinvergüensa
Sinvergüensa
McEanraig


Mensajes : 883
Fecha de inscripción : 24/02/2009
Edad : 93
Localización : Mirant com el Tapi se furga el nas

Plagiooo en tota retgla Empty
MensajeTema: Re: Plagiooo en tota retgla   Plagiooo en tota retgla Icon_minitimeJue Feb 26, 2009 7:43 pm

Si tio, la veritat es que el Enano de jardin era molt versatil. En cambiarse de camisa ya era un atre enano tocant un atre estil. Hardcore Melodico.
Volver arriba Ir abajo
http://www.myspace.com/yurenafans
filibustero
Humidificaor de Pepe Way
Humidificaor de Pepe Way
filibustero


Mensajes : 148
Fecha de inscripción : 24/02/2009
Localización : si

Plagiooo en tota retgla Empty
MensajeTema: Re: Plagiooo en tota retgla   Plagiooo en tota retgla Icon_minitimeJue Feb 26, 2009 7:58 pm

un altre enano en el mateix jardi! o circo jajajajaaj
Volver arriba Ir abajo
Contenido patrocinado





Plagiooo en tota retgla Empty
MensajeTema: Re: Plagiooo en tota retgla   Plagiooo en tota retgla Icon_minitime

Volver arriba Ir abajo
 
Plagiooo en tota retgla
Volver arriba 
Página 1 de 1.
 Temas similares
-
» El friki mes gran de tota la historia!

Permisos de este foro:No puedes responder a temas en este foro.
LA RECTAVULVA :: General :: Saluda!-
Cambiar a: